Esmée Tensen

121 THE STORE-AND-FORWARD TELEMEDICINE SERVICE USER-SATISFACTION QUESTIONNAIRE APPENDIX 6.1: DUTCH SAF-TSUQ ITEMS Factor 1: Training Q1 De training en uitleg die door [telemedicine organization] wordt aangeboden zijn voldoende om het [telemedicine platform] te kunnen gebruiken in mijn werkzaamheden Q2 Ik ben tevreden met de mogelijkheden voor bij- en/of nascholing die door [telemedicine organization] worden aangeboden Q3 Ik ben tevreden met de taken die ik uitvoer binnen mijn functie in het [telemedicine platform] Q4 Door het [telemedicine platform] te gebruiken ben ik in staat om mijn kennis en vaardigheden genoeg te ontwikkelen Q5 Ik ben van mening dat het [telemedicine platform] aan mijn wensen en verwachtingen voor digitale zorgverlening voldoet Factor 2: Communicatie Q6 De informatie en handleidingen die vanuit [telemedicine organization] aan mij worden verstrekt en de instructies die ik heb ontvangen om mijn werk uit te voeren zijn voldoende Q7 Ik ontvang voldoende relevante informatie met betrekking tot de besluiten, projecten en activiteiten van [telemedicine organization] die invloed op mij kunnen hebben Q8 Ik weet op welke manier ik contact kan opnemen met [telemedicine organization] indien ik vragen heb over mijn werk voor [telemedicine organization] Q9 Er zijn genoeg informatie kanalen voor suggesties of klachten bij [telemedicine organization] Factor 3: Organisatie, beleid en strategie Q10 Goed werk wordt erkend en gewaardeerd bij [telemedicine organization] Q11 Ik heb een goede werkrelatie met [telemedicine organization] Q12 Ik ben tevreden met de mogelijkheden die ik heb om deel te nemen in de (dagelijkse) besluitvorming bij [telemedicine organization] die met mijn werk en werkomgeving te maken hebben Q13 [telemedicine organization] luistert naar mijn klachten of suggesties voor verbetering en doet hier ook iets mee Q14 De werkprocessen voor [telemedicine organization] zijn goed georganiseerd Q15 Samenwerkingsprocessen tussen verschillende groepen binnen [telemedicine organization] zijn goed vastgelegd Q16 Ik heb duidelijke werkdoelen bij [telemedicine organization] Q17 De directie van [telemedicine organization] functioneert naar mijn tevredenheid op het gebied van planning en organisatie Q18 Het is voor mij helder wat de doelen, projecten en beoogde resultaten zijn van [telemedicine organization] Q19 Ik weet genoeg over de missie en visie van [telemedicine organization] Q20 [telemedicine organization] staat open voor suggesties en bijdragen van haar zorgverleners Q21 [telemedicine organization] is een innovatief en vernieuwend bedrijf Q22 [telemedicine organization] maakt goed gebruik van nieuwe technologieën, als het gaat om het uitwisselen van ervaringen, het verspreiden van informatie en professionele richtlijnen, etc. 6

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk4NDMw