I
456
Renate van Keulen
1. Inleiding
8
2. Methode van onderzoek
8
3. Game-elementen die bijdragen aan motivatie en leren
8
4. Benaderingen en didactiek van het Nederlandse literatuurgeschiedenisonderwijs
8
5. Benaderingen van het literatuurgeschiedenisonderwijs in de praktijk
10
6. Een didactische aanpak voor literatuurhistorisch redeneren
10
7. Vier perspectieven op De donkere kamer van Damokles
10
8. Constructie van het prototype
10
9. De eerste onderzoekscyclus: het redeneermodel
10
10. De tweede onderzoekscyclus: een volledige opdrachtenreeks
10
11. De derde onderzoekscyclus: het volledig digitale ontwerp
10
12. Het finale ontwerp: de digitale game
12
13. Conclusies, discussie en aanbevelingen
12
Bibliografie
12
Bijlagen
12
1. Digitale vragenlijst na lessenreeks 2 en 3
12
2. Instrument voor het analyseren van de redeneerstappen
12
3. Bijlagen bij hoofdstuk 9: de eerste onderzoeksyclus
12
4. Bijlagen bij hoofdstuk 10: de tweede onderzoeksyclus
12
5. Bijlagen bij hoofdstuk 11: de derde onderzoekscyclus
12
Samenvatting
12
Summary
12
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTk4NDMw