400 Bibliografie Jakobson, R. (1960). Closing statement: Linguistics and poetics. In Thomas Sebeok (Red.), Style in language, (pp. 350-377). Wiley. Jaehnig, W., & Miller, M. (2007). Feedback types in programmed instruction: A systematic review. The Psychological Record, 57, 219-232. Janssen, F. (1983). Over de Donkere kamer van Damokles van Willem Frederik Hermans. Singel Uitgevers. Janssen, N., & Van Keulen, R. (2023). Redeneren en inzichten verwerven over literatuur. In WODN Werkgroep Onderzoek Didactiek Nederlands (Red.), Handboek Didactiek Nederlands. Levende Talen. Geraadpleegd 20 november 2023, van https://didactieknederlands.nl/ handboek/2023/05/redeneren-en-inzichten-verwerven-over-literatuur Janssen, T. (1998). Literatuuronderwijs bij benadering: Een empirisch onderzoek naar de vormgeving en opbrengsten van het literatuuronderwijs Nederlands in de bovenbouw van het havo en vwo (Dissertatie). Universiteit van Amsterdam. Janssen, T. (2002). Inhoud en opbrengsten van literatuuronderwijs: een historisch onderzoek. Levende Talen Tijdschrift, 3(3), 20-26. Jenkins, N., Bloor, M., Fischer, J., Berney, L., & Neale, J. (2010). Putting it into context: The use of vignettes in qualitative interviewing. Qualitative Research, 10(2), 175-198. Johnson, D., Jasper, D., Griffin, S., & Huffman, B. (2013). Reading narrative fiction reduces Arab-Muslim prejudice and offers a safe haven from intergroup anxiety. Social Cognition, 31(5), 578-598. https://doi.org/10.1521/soco.2013.31.5.578 Johnson, L., Adams-Becker, S., Estrada, V., Freeman, A., Kampylis, P., Vuorikari, R., & Punie, Y. (2014). Horizon Report Europe: 2014. The New Media Consortium. Jory, P. (2023). Parent Perceptions of British Columbia’s New Curriculum (Dissertatie). University of Victoria. Juttmann, B. (2020). Op zoek naar soldaat van Oranje. De geschiedenis van de Nederlandse filmklassieker. ABC Distributie. Kalmthout, T. van. (2002). Vormend lezen. Opvattingen over de taak van het literaire leesonderwijs, ca. 1890-1940. Nederlandse letterkunde, 7(2), 101-132. Kalsbeek, J. (2022). De Latijnse school- Geschiedenis en ontwikkeling. Historiek.net. Geraadpleegd 15 februari 2022, van www.historiek.net/latijnse-school-geschiedenis Kapp, K. (2012). The gamification of learning and instruction. Wiley. Kamp, M. van de (2020). Kunst analyseren: begrippen kunst algemeen & CKV. Geraadpleegd 22 maart 2023, van https://docplayer.nl/ kunst-analyseren-begrippen-kunst-algemeen-ckvmarie therese-van-de-kamp-maart-2019.html Kennisnet (2017). Jaarplan Kennisnet 2018. Geraadpleegd 20 maart 2020, van https://www. kennisnet.nl/app/uploads/kennisnet/corporate/algemeen/Kennisnet_ Jaarplan_2018.pdf Kennisnet (2018). Meerjarenkoers 2019-2022. Geraadpleegd 20 maart 2020, van www.kennisnet. nl/app/uploads/kennisnet/publicatie/Kennisnet-Meerjarenkoers-2019-2022.pdf Kennisrotonde (2019). Welke interventies helpen scholieren om afleidingen zoals games onder schooltijd te weerstaan? Kennisrotonde. Kessels, J. (1994). Inleiding. De socratische methode bij Plato en Nelson. Geraadpleegd 22 maart 2023, van https://joskessels.nl/upload/Inleiding_Nelson_De_socratische_methode.pdf
RkJQdWJsaXNoZXIy MTk4NDMw