Renate van Keulen

395 Bibliografie Bax, S., & Mantingh, E. (2018). Een web van twintigste-eeuwse literatuur: Naar een didactiek voor literatuurgeschiedenis van de twintigste eeuw. Nederlandse letterkunde: Driemaandelijks tijdschrift, 23(3), 257-286. Bax, S., & Mantingh, E. (2019). Tjeempie! ‘Wat zou er zijn met die moderne schrijvers?’: Literatuurhistorisch redeneren met Liesje in Luiletterland. Tijdschrift voor Nederlandse taal- en letterkunde, 135(2), 100-127. Bartle, R. (1996). Hearts, clubs, diamonds, spades: Players who suit MUDs. Journal of MUD Research, 1(1), 9-46. Berg, E. van den, & Kouwenhoven, W. (2008). Ontwerponderzoek in vogelvlucht. Tijdschrift voor lerarenopleiders, 29(4), 20-26. Bersma, C. (1972). Doublures binnen De donkere kamer. Raam, 10(1), 16-25. Beter Onderwijs Nederland. (2010). De wetten (50 jaar onderwijsvernieuwing). Geraadpleegd 10 mei 2020, van http://www.beteronderwijsnederland.nl/forum/de-wetten-50-jaaronderwijsvernieuwing Betlem, D. (1966). De geboorte van een dubbelganger. Merlyn, 4(4), 276-290. Geraadpleegd 20 september 2021, van http://www.dbnl.org/tekst/_mer005196601_01/_mer005196601_01_0023. php Blaman, A. (1948). Eenzaam avontuur. J.M. Meulenhoff. Bloom, B. (1956). Taxonomy of educational objectives: The classification of educational goals - Handbook 1, Cognitive domain. McKay. Bluijs, S., Dera, J., & Peeters, D. (2021). Waarom digitale literatuur in het literatuuronderwijs thuishoort. Tijdschrift voor Nederlandse Taal- en Letterkunde, 137(2), 150-163. Boekholt, P., & Booy, E. (1987). Geschiedenis van de school in Nederland vanaf de middeleeuwen tot aan de huidige tijd. Van Gorcum. Bonset, H., Meestringa, T., & Ravesloot, C. (2012). Handreiking schoolexamens Nederlands havo/ vwo. SLO. Bordewijk, F. (1938). Karakter. Nijgh & Van Ditmar. Boven, E. van, & Dorleijn, G. (2003). Literair mechaniek: inleiding tot de analyse van verhalen en gedichten. Coutinho. Boxtel, C. van, & Drie, J. van. (2018). Historical reasoning: conceptualizations and educational applications. In S.A. Metzger & L. McArthur Harris (Reds.), The Wiley International Handbook of History Teaching and Learning (pp. 149-176). Wiley & Blackwell. Boyle, E., Hainey, T., Connolly, T., Gray, G., Earp, J., Ott, M., Lim, T., Ninaus, M., Ribeiro, C., & Pereira, J. (2016). An update to the systematic literature review of empirical evidence of the impacts and outcomes of computer games and serious games. Computers & Education, 94(1), 178-192. Braet, A., & Hendrix, T. (1991). Het CVEN-rapport. Eindverslag van de Commissie Vernieuwing Eindexamenprogramma’s Nederlandse taal- en letterkunde vwo en havo. SDU. Brems, H. (2006). Altijd weer vogels die nesten beginnen. Geschiedenis van de Nederlandse literatuur 1945-2005. Uitgeverij Bert Bakker. Brinke, J. ten. (1976). The Complete Mother-Tongue Curriculum. A Tentative Survey Of All The Relevant Ways Of Teaching The Mother-Tongue In Secondary Education. Wolters Noordhoff.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTk4NDMw